۸ پاسخ

خیلی، میخوابیدم. حالت تهوع شدید

تهوع شدید.زرنگ.پوست شفاف.عااااشق مزه ترش.خواب کم.خوش اخلاق😂

مودی
اوایل عاشق دوغ
بدون ویار و حالت تهوع
انگار نه انگار باردار بودم

سه ماه اول شوری
سه ماه دوم شیرنی دوست داشتم

بد اخلاق مودی و پوستم پر جوش شد وخوابالو تنبل حوصله نداشتم درد زیاد داشتم
میلی به غذا نداشتم شیرینی که اصلا دلم نمیخاست

والا ماه اخر حالت تهوع دوباره اومد سراغم

دقیقا. گ

خواب.تنبل 😅

سوال های مرتبط

مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس کوچولو💙 مامان گیلاس کوچولو💙 هفته سی‌وهفتم بارداری