من بعد امپول دیابت گرفتم
من خیلی تشنم بود لبام همش خشک بود
من داشتم میمردم اولش فک کردم امپول سادس بعد قندم رفت بالا بعد بردنم زایشگاه افسردگیم بیشتر با چشای خودم زایمان طبیعی رو دیدم سکته کردم ب ماماگفتم منوببرید یه اتاق دیگه..امپول سولفات منیزیم زدم از ۱۲ظهر تا ۱۲ شب گُرگرفتگی شدید چشام سیاهی میرفت .دُز اولشو یدفعه تزریق کردن تموم ریه ام سوخت داغون شدم هرچی آب میخوردم تاثیرنداشت..خلاصه مردمو زنده شدم..اونقد گریه کردم ک نگو
من فقط یکم گور گرفتگی داشتم رنگ و رومم پریده بود اگه قند یا فشار نداشته باشی هیچ مشکلی پیش نمیاد
من هيچي فقط رنگم ميگفتن خيلي پريده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.