خانما شما آمپول بتا زدین بعدش علایم خاصی هم داشتین یا ن؟

۸ پاسخ

تا یه هفته تکوناش ضعیف بود
یکمم گرمم میشد همین

نه من ۲۹هفته زدم دو دز- دکتر گفت حرکات بچه اون دو روز کمتر میشه ک نگران نباش- مصرف شیرینی هم کم کن چون خود آمپولا یکم قندو میبرن بالا

شام بخوریم بعد بزنیم اشکال نداره؟

گر گرفتگی

منم میخام امشب بزنم بشدت میترسم

من زدم حرکات بچه کمتر شد یکی دو روز اول تاری دیدم داشتم

دوتا دوز زدی ؟

من دوبار زدم نه

سوال های مرتبط

مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی