۴ پاسخ

ن هیچ مشکلی نداره اما ۲۸ هفته زدم

من گیج بودم چند روز همش خواب بودم

نه عوارضی نداره دردش همون لحظه‌اس و چون به باسن میزنن برای من جاش درر میکرد نمیتونستم طرفی که روگام زدن دراز بکشم اذیت بودم

نه اصلا عوارض نداره

سوال های مرتبط

مامان گیلاس کوچولو💙 مامان گیلاس کوچولو💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی هفته سی‌ام بارداری