ب نظرتون شیر خشک آپتامیل خوبه؟؟؟؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم خوبی؟ نی نی ها خوبن؟
من سیمیلاک میدم خیلی خوبه دکتر پروانه گفت به همه ی بچه ها هم میسازه

من به دخترم میدم،خیلی شکممش شل میشه،هربارباادرار سریع شماره دو میکنه،اما شل هست

منم خیلی راضیم

بستگی به نوردیدتون داره ک آیا سازگاری داره یا ن بعضی هستند ک به معده شون نمیسازه

من ک خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی