۲ پاسخ

من وقتی خیلی میشینم واژنم تیر میکشه

هیچی تو هفته های ما طبیعیه چون ب هر حال بچه بزرگ شده و رحم بدبخت کش اومده با هر تکونی درد میگیره
اگه خیلی زیاد بود و مداوم باید ب دکترت بگی

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان بیمه امام حسینه مامان بیمه امام حسینه هفته سی‌ام بارداری