نان بهتره یا سوپرامیل

۴ پاسخ

من نان میدم خوبه

عزیزم من دخترم شیرخشکی شد گفتن نان خوبه منم نان دادم از مارکای دیگه نمیدونم

سوپر امیل

من پسرم شیرخشکای ایرانی رو کلا نگرفت برای همین خودم تجربه ندارم ولی اکثر کسایی که اطرافم هستن از نان راضی ان میگن خوب زن میده

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم ۲ سالگی