آتلیه بارداری خوب تو شیراز کجا رفتید ؟؟

۱۸ پاسخ

شیراز یه دهات کوچیک هست متاسفانه .هیچ چیز خوبی توش پیدا نمیشه.دکورا قدیمی و زشت کیفیت پایین.فقط پول میگیرن

عزیزم من خودم تو ۶ تا آتلیه تو شیراز کار کردم ادیتور فیلم و فیلم بردار بودم عکاس مجلس هم بودم ولی متاسفانه حق با اون دوستمونه کیفیت کار دوربین و دکور و .... ب پای تهران نمی‌رسه قشنگم 🌺💓

بلد هستم.بهترین آتلیه های شیراز رو با آتلیه های تهران و شهرهای شمالی و اصفهان مقایسه کن میبینی تفاوت رو.اتفاقا چون دنبال جاهای خوب هستم متوجه این موضوع شدم.

اون دوستمون راست میگه منم اکثر آتلیه های شیراز رفتم ناراضی بودم
ولی آتلیه لیران تو معالی آباد
یکبار بری دیگه مشتری ثابتشون میشی
کاراشون خاص و حرفه ای هس لباس هم کلی دارن
خیلیم با حوصله هستن دکورها و ادیتهاشونم بی نظیره
من خودم مشتری دائمیشونم هرکی هم معرفی کردم رفته مشتری ثابتشون شده
انقدر کاراشون خوبه که بعد ازونجا دیگه کارای هیچجا به چشمت نمیاد

اینم کانال بله اشونه
LIRANSTUDIOSHIRAZ
اینم پیج روبینو تو روبیکاشونه
Liranstudio
اینم شمارشون
09362622541

مامایا و شاهکار کیفیتشون خوبه لباس و ایده های قشنگی هم دارن

عزیزم برو ممو تو معالي آباد

سلام دوست عزیز  وقت بخیر 🌸
برای خانم‌هایی که به طب سنتی علاقه‌مند هستن،
فقط برای امروز، یه فرصت خیلی خاص داریم:

به تعداد محدود (فقط ۱۰ نفر)،
امکان استفاده از اشتراک دوماهه‌ی آموزش طب سنتی
به صورت هدیه فراهم شده 🎁

اگه خودت همیشه دلت می‌خواسته طب سنتی رو بصورت اصولی یاد بگیری  و بدونی بیماریهایی که مبتلا میشی علتش از چیه ،چجوری خودتو درمان کنی

یا عزیزی رو می‌شناسی که دلش می‌خواد
طب سنتی رو به صورت حرفه‌ای و تخصصی یاد بگیره،
حتماً بهم اطلاع بده تا امروز اسمش رو ثبت کنم.

اتلیه شاهکار خانمه خودش هم بارداره کلی چیزای جدید اضاف کرده

برو آتلیه نوتو فرهنگشهر هست
پیج اینستاگرام noto_pic

نوتو خوبه

من بارداریم رو رفتم nelkidsخیلی کاراش مینیمال و پینترسی و ساده و شیکه برای تولد رادمانم این هفته نوبت گرفتم ببرمش اونجا

پولک

شاهکار

اصفهان هم شهر گرونیه نمی‌دونم چجوری میگید در حد یک قیمت کیفیت بهتر...

بلوط.

ممو و بلوط 🌸

این کارشون خوبه لباساشونم قشنگ هست

تصویر

داخل گوگل بزنی میاره پیجشون هم میاره بالا نمونه کار هاش هم میتونی ببینی

سوال های مرتبط