خانما کالسکه عصایی بهتره یا او مدلا دیگه؟

۴ پاسخ

عصایی ها رو نمیشه از اول برای بچه استفاده کرد تقریبا از ۷ ماه به بعد من استفاده کردم
حالت خواب کامل هم نداره

عصایی هم زود خراب میزن بنظرم.فکر میکنم اون یکی هم مجهز ترن

عصاییا سبک و کم جاست و مبله ها خیلی جاگیرن

عصایی
صندوق عقب کم جا میگیره و سبکه

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهک مامان ماهک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حیدر مامان حیدر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هادی‌ودوقلوها مامان هادی‌ودوقلوها هفته سی‌وششم بارداری