مامانا بچه ها از کی میتونن تو صندلی ماشین بشینن؟

۲ پاسخ

پسر من از بدو تولد نشست ،حتی تو دوماهگی بردمش مسافرت مسافت ۱۵ساعته ،خیلی خوب بود ،ولی هر دو ساعت برش میداشتم دو ساعت تو بغلم بود

فک کنم از۴ماهگی ب بعد

سوال های مرتبط

مامان لیا مامان لیا ۷ ماهگی
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 ۱۶ ماهگی
مامان سیده زهرا مامان سیده زهرا ۱۲ ماهگی
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی