بعد ۱۰رو تاخیر پریودی سلام❤️‍🩹🥲

۳ پاسخ

وای خیلی حس بدیه منم یه بار یه هفته تاخیر داشتم🤨😞

دو سه روز دیگه صبر کن نشدی برو ازمایش بده امپول پروژسترون بزن خودتو راحت کن من امروز رفتم ژدم داغون شده بدم با پریود نشدنه

ان شا الله خدا حافظی کنه تا ۹ ماه بعد

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان قصد بارداری
ماهلین ماهلین قصد بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهور 🩷 مامان ماهور 🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیسو 💖 مامان آیسو 💖 هفته نوزدهم بارداری
چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری