نظر و راهنماییتون درمورد این سونو ..

تصویر
۵ پاسخ

فداتشم حال بدی نداره ک بهترین فولیکول و داری برو قشنگ اقدام کن استرس و از خودت دور
نگران هیچی نباش وقتی فولیکول بالغ داری یعنی اون تنبلی حل میشه بابا چیزی نیس دختر

ببین ضخامت عالیه
فولیکول هم داری

و منی که تتبلی تخمدان دارم حتی فولیکول ندارم خوشبحالت چی کار کردی رشد کرده؟

بدنت کاملا آماده بارداریه
حتما صبح و شب یک روز درمیون رابطه داشته باشید

همه چیز خوبه تنبلی تخمدان داری

یک فولیکول بالغ داری
تنبلی هم داری

سوال های مرتبط

مامان فرزانه🩵🩵 مامان فرزانه🩵🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
منتظر تودلی منتظر تودلی قصد بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد
بانو♥️🌱 بانو♥️🌱 قصد بارداری
معجزه خدا🥹❤ معجزه خدا🥹❤ قصد بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۳ ماهگی
الهه الهه قصد بارداری