نظر بدین ممنون بابت سونو

تصویر
۸ پاسخ

این دارو هارو داده دکتر

تصویر

تنبلی شدید داری مث من

تنبلی داری چپ بیشتره دارو بهت داد دکتر؟

تنبلی تخمدان داری

تنبلی تخمدان داری عزیزم

تخمدان و زده بزرگترازنرمال من سونوکردم دکترم گفت تخمدانات یکم کوچیکه😔نمیدونم حد طبیعیش چقدره باید چندباشه

نشانه های pso

عزیزم تنبلی داری

سوال های مرتبط

مامان ونوس مامان ونوس قصد بارداری
مامان پسملم مامان پسملم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
🌺مادر🌺 🌺مادر🌺 قصد بارداری
eli❤️ eli❤️ قصد بارداری