۸ پاسخ

به سونو ربطی نداره که
معاینه لگن میکنن

سنو باید بدی بعد دیگه دکترت بهت میگه

به من که امروز رفتم ولی چیزی نگفت

بری ک میگن ولی زوده چون میچرخه

اره دیگه چون الان بچه بزرگ شده زیاد نمیچرخه دیگه

آره میگه بهتون

نه معاینه میشی فقط

اره دیگ فک کنم

سوال های مرتبط