شما به بچه هاتون اب میدین‌ ؟ من نمیدم میترسم

۶ پاسخ

حتما بهظ بده گرمه هوا کناع دارع

اره میدم

من اب دادم خیلی کم از ۴ ماهگی ولی الان بیشتر میخوره

منم نمیدم

من نمیدم

من از ۴ ماهگی شیر دادم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه ۱ سالگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی
مامان آراس مامان آراس ۱۱ ماهگی