۵ پاسخ

قطعا ضرر داره عزیزم مخصوصا وقتی که نت باز باشه یا تو شارژ باشه

منم همیشه دستمه میگن بده ولی آدم بی گوشی چیکار کنه نمیشه

انقد امواج دور واطرافمون هست كه موبايل توش گمه بگير بابا هيچي نميشه

ضرر داره
منم نمیتونم بدون گوشی زنده بمونم😂

نه بابا چ ضرری

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱۰ ماهگی