خانما بنظرتون نی نی مون دختره یا پسر

تصویر
۹ پاسخ

حس کردم دختره😍

از جمجمه اش که پسره خدا حفظش کنه برات🩵🩵

۱۶ هفته خودت بری سونوگرافی بهت میگن

فرم سرش به پسر میخوره

احساس میکنم دختره

فک کنم پسره

بهتون احتمال نداده سونو؟

یا دختره یا پسر😂

بنظرم پسر 🩵

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان امید من مامان امید من هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حامی یا پناه مامان حامی یا پناه هفته نوزدهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نرجس مامان نرجس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان خداداد❤ مامان مامان خداداد❤ هفته سیزدهم بارداری
مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 مامان ناناز‌پسر👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوا💓💓💞💕 مامان آوا💓💓💞💕 ۸ ماهگی
مامان فندوق 🩵دیار مامان فندوق 🩵دیار ۴ ماهگی
مامان روژان مامان روژان ۴ ماهگی
مامان آقاهیراد🩵 مامان آقاهیراد🩵 ۲ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh هفته سی‌وهفتم بارداری