خانما بنظرتون نی نی من دختره یا پسر؟

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم ۱۱ هفته تازه جنسیت تشکیل میشه چطور ما تو ۹ هفته برات جنسیت بگیم مثل اینک تو ۳،۲ هفته بارداری ضربان قلب رو بدون تشکیل شدن قلب بگیم 🙁

چی بود نی نی

اوووخدا چ کوشولوعه

چیزی معلوم نیست
ولی احساس میکنم پسره

سوال های مرتبط

مامان حامی یا پناه مامان حامی یا پناه هفته نوزدهم بارداری
مامان نرجس مامان نرجس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان خداداد❤ مامان مامان خداداد❤ هفته سیزدهم بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها و پسملی مامان دوقلوها و پسملی ۶ ماهگی
مامان کنجدکم❤️ مامان کنجدکم❤️ ۲ ماهگی
مامان گندمک🩷 مامان گندمک🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلبندم ❤ مامان دلبندم ❤ هفته سیزدهم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 ۵ ماهگی