خانوما آخرین سونو تو چند هفتس

۶ پاسخ

نه نداره

دکتر گفت یدونه سونو دادم
یدونه هم آزمایش ۲۶۰۰ شد آزاد

قسمت مراقبت های بارداری برنامه گهواره هم
آخرین سونو ، سونو وزن و رشد بود و بعداز اون دیگه سونویی جهت یادآوری نبود

فکر میکنم همون ۳۰ هفته باشه برای بررسی وزن و رشد

و بعداز اون دیگه فقط یه چکاپ جهت معاینه
مگه اینکه دکتر بنویسن سونو مجدد

۳۶هفته برای تعیین زایمان

۳۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۴ ماهگی
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 ۴ ماهگی
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی
مامان کیانا مامان کیانا ۴ ماهگی
مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان کوهیار❤️ مامان کوهیار❤️ ۲ ماهگی