سلام مامانا بچم ۴ماهشه شیر نمیخوره چکار کنم

۶ پاسخ

سلام منم بچم چهار ماهشه اصلا شیر نمیخوره باید چیکار کنم ؟ خیلی نگرانم اصلا سینه نمیگیره رفلاکس داره شیر خشک رژیمی هم نمیگیره

عزیزم راهی پیدا کردید دختر منم اینطور شده اصلا نمیخوره خسته شدم دیگه 😫😫😫

نده بهش
هروقت گرسنه بشه بهانه میگیره درست میشه میتونی بهش بدی دخترمنم نمی‌گرفت درست شد

والا پسر من ۳ماه ده روزگی اینجور شد هنوز ک هنوزه درست نشده🥸

من امروز یه کلیپ دیدم میگف بچها تو چهار ماه چون متوجه محیط میشن باید جایی که خیلی ارومه دورش اصلا سرو صدا نباشه شیر بخورن‌
حتی محیط جدیدم نباید باشه

عزیزم بچه ها توی چهارماهگی یه اعتصاب شیر دارن
خوب میشه چند روز دیگه

سوال های مرتبط

مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی