بتا ۷۰ واسه ۲۳ روز تاخیر کمه؟

۶ پاسخ

واس من ی هفته از پریودم گذشت ۲۰۰ بود بتام

48ساعت دیگه تکرار کن احتمالا لقاح دیر گرفته

واسه ۲۳ روز کمه ولی مهمتر از اون اینه که ۴۸ ساعت بعد دو برابر شده باشه اگه بشه اوکیه

بعداز۴۸ساعت تکرارکن
اگررفته بود بالا
اوکیه

یکم پایینه ولی خوب دکتر بهتر میفهمه ما نمیدونیم

حتما لقاحت دير گرفته

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری