۳ پاسخ

خب برو دکتر این همه تاخیر عادی نبست

منم ۱۸روز تاخیر داشتم آزمایشم رفتم آخرش پریود شدم 😰 تا حالا انقد سابقه عقب انداختن نداشتم گفتن به خاطره تغییر فصل هم میشه

واااای نمیدونم چرا این ماه همه اونجوری عقب انداختن

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان نبات مامان نبات قصد بارداری