۴ پاسخ

من دیروز زدم

من دیروز زدم امروز از غروب تب نداره ولی بی حاله خوابیده قربونش بشم دل ادم کباب میشه بی حالیشونو میبینه امروزم هی باید بیداریشم چک کنم تبشو

منم امروز زدم

اگ تب نداره قطره شو دادی اوکیع قنداقش کن بخواب ولی هواست بهش باشه هر ی ساعت دوساعت پاشو بگیر تبشو بعد بخاب

سوال های مرتبط

مامان سیروان کوچولو🍼 مامان سیروان کوچولو🍼 ۵ ماهگی
مامان ارنیک یه ورجک مامان ارنیک یه ورجک هفته بیست‌وهفتم بارداری