کیا بچه هاشونو واکسن نزدن و نمیزنن؟؟

۷ پاسخ

والا ما زدیم پدر مادرامون زدن مادربزرگ پدربزرگامونم زدن خداروشکر همه سالمیم
پس چرا نزنم به بچه ام

فقط تنها چیزی که بهش رسیدم اینکه اون قدیمی ها که بومی شدن رو بزن.منم میخوام بزنم.چون ایران تولید میشه و بومیه مثل فلج اطفال.
اما یکسری واکسنها هست که جدیده هنوز تو مرحله تسته.برای همین بری بهداشت خیلی اصراری سر زدن نزدن نمیکنن.
اونا رو نزن.
این تنها چیزیه که به قطعیت رسیدم

دور از جون مگه عقل ادم کم باشه ک اینکارو‌کنه

من ن ختنه میکنم ن واکسن میزنم پشت این حرفمم چند سال تحقیق و کتاب خوندنه
برای شروع میتونید کتاب «واکسن ،قاتل خاموش »رو بخونید
ب هرحال آدم وقتی میخواد از ی سبکی حمایت بکنه یا رد بکنه باید نظر مخالفانش و کتابهاشو بخونه ،
و فقط چون طبق رسوم اکثریت انجام دادن انجام نده

میخواستم تو قسمت گفتگو باهم صحبت کنیم نشد.اینترنت ضعیفه.
منک یک پسر دو ماهه دارم.برای ختنه که گفته بودی اصلا نگران نباش.خیلی از خارجی ها و غیرمسلمانانم اینکارو میکنن.اونایی که نمیکنن بشدت عفونت ادراری و کلیوی دچارش میشن.به هر حال هر برحه از زندگی برای بچه ها درد و سختی داره دیگه.ولی اینکه میگن جنایته و اینا تزهای روشنفکری الکیه امروزیه.
برای واکسن هم من دو ماهگیش رو نزدم هنوز.چون دارم تحقیق میکنم.تنها چیزی که بعد از کلی تحقیق فهمیدم اینکه هیچ کدوم برتریتی نسبت به هم ندارن.اگر بزنی باید ریسک و عوارضش رو بپذیری اگر نزنی بازم ریسک ابتلا به بیماری هارو باید بپذیری.
انتخاب با خود آدمه.

سلام عزیزم میشه بیاین گفتگو ؟

چرا نزنیم

سوال های مرتبط

مامان نفس🫠💕💓👣 مامان نفس🫠💕💓👣 ۷ ماهگی