اگه واکسنی نبود الان جمعیت انسان ها انقد زیاد نمیشد همه با کوچکترین عفونت و بیماری میمردن صد درصد به علم بیشتر از حرف مردم اعتماد دارم
به نظر من این ها فقط یک سری توهم ذهنی هست که یک سری ادم برای خودشون میسازن و متاسفانه چون الان عصر ارتباطات هست به بقیه هم توصیه میکنن
ما در کشورمون فرد افغان هم زیاد داریم که این افراد واکسینه کامل ندارن پس نمیتونیم بگیم کشور ایزوله ای داریم به راحتی در فصل های شیوع سرخک یا فلج اطفال کودکان ما هم میتونن مبتلا بشن
به نظر من باید به علمی که سااااال هاست داره کارش و درست انجام میده اعتماد کرد و کاری و انجام بدیم که منطقی عه نه صرفا احساسی
واقعا نظریه مسخره ایه تماااام ما طبق برنامه واکسیناسیون کشوری واکسینه شدیم کی میتونه با قطعیت بگه فلان مشکل به خاطر این قضیه هست اگه این نظریه بخواد بیوفته روی روال باز بیماری هایی که سال ها طول کشید تا ریشه کن بشن اوج میگیرن مثل فلج اطفال چند نفر از افراد دورتون ومیشناسید که قدیم ها به خاطر فلج اطفال مشکل پیدا کردن؟!
چند ساله دارم از این آدمای سمی میبینم که با واکسن و ختنه مخالفن ولی توجهی نکردم چون به علم بیشتر اعتماد دارم
اونی که واکسن نمیزنه عوارضشو بعدها میبینه ، خودش کوچک بوده خانواده براش زدن الان برای بچهاش نمیزنه که اله بله 😏 تمام جهان میزنن اونوقت اینا مخالفت میکنن
خدایی نکرده بچه هاشون از این مریضی ها بگیرین دچار عذاب وجدان نمیشن؟؟؟
یا اگه بخاطر این مریضی دور از حونشون فوت کنن یا باعث بشن کسی ازشون بگیره اون فرد فوت کنه بنظرتون خون اون نمیفته گردنش ؟ با عذاب وجدانش کنار میان؟ ب
شما به بچت واکسن نزدی؟ دوره آخر الزمانه درسته واکسن سخته ولی مگه میشه نزد
کجا گفتن واکسن نزنید ؟! چیشده؟ ولی بنظرم علم اشتباه نمیکنه چیزی ک از قدیم بوده همیشه درست بوده
من خودمم مخالفم که واکسن نزنیم
میخاستم ببینم دلیل اینکه الان میگن واکسن اشتباهه نزنید چیه
میخاستم دلایل رو بشنوم وروشون واقعیت فکرکنم
وگرنه تا واکسن دوماهگیش رو زدم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.