اگه بزنی ممکنه یمدت خوب شیر نخوره بد اخلاق بشه بد خواب بشه ولی اگه نزنی دور از جون ممکنه فلج اطفال ،دیفتری،سیاه سرفه،کزاز و...بگیره چون خیلیا این تصمیم عجیب رو گرفتن و واکسن نمیزنن باعث شده مریضی زیاد شده مثل وقتی که اتباع خارجی اومده بودن سرخک زیاد شده بود
این چه منطقیه باز مد شده یعنی چی نزنی اتفاقا واجبه باید بزنی
بازم خودت میدونی
مثل واکسنهای کرونا که مجبور بودیم بزنیم و الان عوارض ها داره مشخص میشه
باید بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنیم که اونم زدن واکسن
برو بزن به این حرفا گوش نکن عزیزم پشت اینا علمه الکی ک نیست عزیزم اگه دیدی سرواکسن کرونا خیلیامردن بحثش فرق میکنه چون بیماری جدیده مطمئن باش بعد ۱۰ ۲۰ سال دیگه اونم میشه مث بقیه واکسنا بروتاریخ زمان قاجارا بخون ببین چ مریضیایی بوده اگه الکی بود بنظرت ریشه کن میشد
به موقعش دور از جون بچه شما کلی بچه جونشونو دادن
تا این واکسن ها درست شده
الان کی مد کرده اینو ک نزنی و فلان و ضررش بیشتره و اینچیزا
ماها ک زدیم چمون شد؟
ن این اشتباهو نکن ی عمر زدن حالا جدیدا با فاز روشن فکری هر چیزی رو نقض میکنن
خیلی ساله دیگ نوزادا با سیا سرفه سرخک و این دسته ها فوت نشدن پس الکی نیس بزن
ریسک نکن اصلااااا
مگه میشه واکسنشونو نزنی؟کلی مریضی و خطر هست که در صورت نزدن واکسن بچرو تهدید میکنه
آخه میگن ضررش بیشتر از منفعتشه
چرا نزنی ینی چی
من که کلا طایفه مون نمیزنن .
منم سربچه هام اصلا نزدم
عزیزم همه باید بزنن ضررش چیه اونوقت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.