۶ پاسخ

پسر من ۴ ساعت بعد زدن واکسن یه جوری از درد داشت جیغ میزد از عمق وجودش . تا حالا اینجور نکرده بود . تب هم روش مینداخت

ان شاءالله پسر منم هفته دیگه واکسن ۴ ماهگی داره از حالا استرس دارم

خیلی سبک بود اصلا اذیت نشد دخترم تب هم نکرد

دخترم خیلی گریه کرد اون روزی که واکسنشو زد..بعد از اونم دو روز تب داشت و همش نق میزد و شیر خوردنشم کم شده و دیگه تو بیداری نمیخوره فقط وقتی میخواد بخوابه و یا تو خواب میخوره ..یه کوچولو از ۲ ماهگی سخت تر بود..

منم تازه امروز زدم

سبک تر از دوماهگی بود ، پسرم تب نکرد ، زیاد هم گریه از روی درد نکرد!
فقط یک هفته به شدددددت بداخلاق شد ، همش گریه میکرد و نق می‌زد

سوال های مرتبط