مدرسه قبول نکنه میتونی بری آموزش پرورش شکایت کنی چون اجباری نیست کارت واکسن داشتن اونا برگه میدن راحت ثبت نام میکنی
عزیزم واسه مدرسه رفتن مشکلی نداره
من واکسنارو میزنم اما با کلی ترس و استرس
یه دلیمم اینه که واکسنا ساخت داخل نیست معلوم نیست چی داخلشونه اگه اشتباه نکنم همشون هندین
قدیم ترا واکسنا ساخت داخل بود
بعد هرروز دارن تعدادشونو زیاد میکنن
رفتنی مدرسه همه رو باهم باید بزنه
مدرسه قبول نمکنه
نمدونم چرا بعضیا در مقابل فهمیدن مقاومت میکنن
والا اگه در آینده کسی بچه شو واکسن نزده باشه مریضی بگیره پسرم منم درگیر بشه من که نه این دنیا ازش میگذرم نه اون دنیا
هرچند من همه واکسن هارو میزنم
مگمیشه واکسن کسی نزده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.