خانوما با چی به بچم آب بدم؟

۱۰ پاسخ

قطره چکون
شیشه

شیشه شیر

من برا دخترم از این لیوان آموزشی ها گرفتم خیلیم خوب باهاش میخوره

تصویر

لیوان عزیزم

آره پیشنهاددکتربودشماوعده ای سه سی سی بده

باشیشه

سرنگ پنج سی سی راحت تره

من گاهی با ی استکان کوچولو
گاهی با قطره چکان

با قطره چکان میدم

من با استکان بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان اوکادو🤤 مامان اوکادو🤤 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۸ ماهگی
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی