سلام مامانا چجوری به بچم آب بدم ؟؟؟با چی

۱۲ پاسخ

شیشه شیرش .
دیگه میخوام لیوان نی دار بگیرم

من از اول با لیوان دادم ولی خب اویل بلد نبود میپرید تو‌گلوش گاها یا میریخت از دهنش الان دیگه یاد گرفته تقریبا

من فعلا با قطره چکان یه کم می دم

من اول با قطره چکان می دادم الان میریزم توی شیشه شیر آب جوشیده سرد شده

من تو شیشه میریزم
ازین کوچیکا که واسه 0تا3 ماهه راحت میگیره خودش

باشیشه یا قطره چکان من بهش میدم

اول با شیشه شیر یکم که بزرگتر شد ان شاالله با لیوان اروم اروم یا با قاشق

باشیشه شیر راحت تره نمیپره گلوش

اگه شیرخشکیه بهش اب بده اگه شیرمادر میخوره نده

با سرشیشه شیر

هنوز زوده

زیر ۶ ماه اجازه اب دادن ب بچه رو نداریم

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو ۱۶ ماهگی
مامان امیر صدرا مامان امیر صدرا ۱۲ ماهگی
مامان امیر صدرا مامان امیر صدرا ۱۲ ماهگی
مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری