شیشه شیرش .
دیگه میخوام لیوان نی دار بگیرم
من از اول با لیوان دادم ولی خب اویل بلد نبود میپرید توگلوش گاها یا میریخت از دهنش الان دیگه یاد گرفته تقریبا
من فعلا با قطره چکان یه کم می دم
من اول با قطره چکان می دادم الان میریزم توی شیشه شیر آب جوشیده سرد شده
من تو شیشه میریزم
ازین کوچیکا که واسه 0تا3 ماهه راحت میگیره خودش
باشیشه یا قطره چکان من بهش میدم
اول با شیشه شیر یکم که بزرگتر شد ان شاالله با لیوان اروم اروم یا با قاشق
باشیشه شیر راحت تره نمیپره گلوش
اگه شیرخشکیه بهش اب بده اگه شیرمادر میخوره نده
با سرشیشه شیر
هنوز زوده
زیر ۶ ماه اجازه اب دادن ب بچه رو نداریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.