اینم از ۶ ماهگی دختر قشنگ من❤️❤️

تصویر
۳ پاسخ

کاش بجای برنج از حبوبات استفاده میکردب ک رنگش پررنگ تر و واضح تر دربیاد مثلا لوبیا یا لپه...و دخترتم یه کم بیشتر تو کادر میزاشتی وگرنه ایده ات خیلی قشنگ بود

سالم و خوشحال باشه همیشه انشاالله 🥰

ای جان حداحفظش کنهه

سوال های مرتبط

مامان مهدی و ایهان مامان مهدی و ایهان ۱ سالگی
مامان آرتا 🫧🧒🏻 مامان آرتا 🫧🧒🏻 ۱۱ ماهگی
مامان اهورا و روشنا مامان اهورا و روشنا ۷ ماهگی
مامان اَبرا خانوم مامان اَبرا خانوم ۱ سالگی
مامان پناه🫀🧿 مامان پناه🫀🧿 ۱۱ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی