خانما ازمایش غربالگری دوم همه میرن؟

۴ پاسخ

من همراه انومالی ازمایش ندادم ۲ هفته قبلش ازمایش دادم گفت تکمیلی آن تی

آزمایش اگه دکتر لازم بدونه مینویسه

من دسروز خواستم انجام بدم دکتر گفت دیگه نمیشه
اختیاری البته

اگه منظورت انومالی اره جز سونو های واجب حساب میشه ولی بازم خیلی ها تصمیم شخصی میگیرن و نمیرن ولی از لحاظ دکتر ها باید حتما رفت

سوال های مرتبط

مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان اقا کارن🥹💋 مامان اقا کارن🥹💋 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا 🌱💚 مامان هدیه خدا 🌱💚 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان رادوین 💙😍 مامان رادوین 💙😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری