بعد از 7 روز تاخیر منفیه 🥲
آخه چراااا🥺

تصویر
۶ پاسخ

سلام خسته نباشید ببخشی من دو روز تا دوره باوری داشتم و اقدام کردم به نظرتون باردار میشم ؟

چندروز دیگه دوباره بزن مثلا یک هفته بعد ،صبح ناشتا بزنی بهتره عزیزم

اگه احساس میکنی علایم داری آزمای بده بی بی بدرردنمیخوره

ب امید خدا ماه بعد با عکس مثبت میای عزیزم

ان شالله بعدش مثبتی

انشالا ماه بعد مثبت میشه عزیزم غصه نخور😘😘😘

سوال های مرتبط

مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
arezo arezo قصد بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان ونوس مامان ونوس قصد بارداری
مامان تو دلی 🐣 مامان تو دلی 🐣 هفته هشتم بارداری