ناهار چی دارین ؟ برای نینیهاتون

تصویر
۸ پاسخ

عدس پلو‌ با پیاز داغ فراوان و کشمش وخرمای سرخ شده😊😊😊

قرمه سبزی ✌🏻

خودمون آب دوغ خیار.برای حلماام آب پای مرغ تیلیت میکنم براش

عدس پلو با گوشت‌چرخ شده

مرغ سرخ کرده با دمی

عدسی ماش هم داخلش میریزم

من ک همه چی درست میکنم دریق از قاشق غذا ک پسرم بخوره

قورمه سبزی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان حمزه کوچولو مامان حمزه کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان Ꭺ𝚝𝚞𝚜𝚊🌸 مامان Ꭺ𝚝𝚞𝚜𝚊🌸 ۱ سالگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری