فردا ناهار برای بچه هاتون چی دارین

۱۲ پاسخ

فردا بهش فکر می‌کنم 🚶🏽‍♀️

ما کلا جمعه ها ماهی 🐟 داریم دخترمم از ۱۰ ماهگی غذا با خودمون میخوره

میخام شوید پلو با ماهی بهش بدم غذای خودمونم همینه

مهمونیم و ناهار قورمه سبزیه

میخوام ماکارونی درست کنم برا خودمون به اونم میدم

حلیم می‌خوام درست کنم

میخام حلیم درست کنم با جوجه خونگی
خوب شد یادم افتاد برم بلغور گندم خیس کنم خدا خیرت بده😅

هرچی خودمون بخوریم جدا نمیپزیم که دیگه

برنج و مرغ

هرچی خودمون بخوریم

من ک خونه مامانمم🫠مامانم باید فک کنه😂

شوید پلو با یه تیکه کوچک مرغ

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان 🌹نفس مامان🌹💕 مامان 🌹نفس مامان🌹💕 ۲ سالگی
مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۲ سالگی