فردا بهش فکر میکنم 🚶🏽♀️
ما کلا جمعه ها ماهی 🐟 داریم دخترمم از ۱۰ ماهگی غذا با خودمون میخوره
میخام شوید پلو با ماهی بهش بدم غذای خودمونم همینه
مهمونیم و ناهار قورمه سبزیه
میخوام ماکارونی درست کنم برا خودمون به اونم میدم
حلیم میخوام درست کنم
میخام حلیم درست کنم با جوجه خونگی
خوب شد یادم افتاد برم بلغور گندم خیس کنم خدا خیرت بده😅
هرچی خودمون بخوریم جدا نمیپزیم که دیگه
برنج و مرغ
هرچی خودمون بخوریم
من ک خونه مامانمم🫠مامانم باید فک کنه😂
شوید پلو با یه تیکه کوچک مرغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.