ناهار بچه هاتون چی دارین

۱۲ پاسخ

حلیم

عدس پلو

سیرابی 😋

من فعلا واسه خودمون گوشت بیرون آوردم نمیدونم چی درست کنم

گوشت و لوبیا

گوشت گذاشتم با برنج

کلی لباس گوگولی با قیمت تولیدی دارم واسه کوچولوهای دلبرتون.🥰😍 قیمت ها از ۲۰۰ تومن شروع مبشه 👌جهت بازدید ب کانالم داخل روبیکا سر بزن🙏🩵مطمئنم بیایی موندگار میشی 🫀
@ninianli

سوپ.

آبگوشت درس کردم

قیمه درس کردم عاشق سیب زمینیای روشه😂

از غذای سفره میدم

آش درست کردم خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۲ سالگی
مامان مامان جیگر  ❤️ مامان مامان جیگر ❤️ ۲ سالگی
مامان هانا و مهنا💕 مامان هانا و مهنا💕 ۱ سالگی
مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی کوچلمم مامان نی نی کوچلمم ۱ سالگی