میگم عسل ک دیگ مجازه؟؟؟

۶ پاسخ

دکتر مقدادی میگه عسل پاستوریزه اشکالی نداره ولی عسل های باز و کیلویی رو به زیر دوسال ندید ممنوعه
کلن عسل زیر دوسال باعث میشه دیر زبون باز کنه (البته ماهم شنیدیم)

تا دوسال مجاز نیس

ممنوعه تا دوسال، بچه دیر زبون باز میکنه

نه عزیزم.اتفاقاهمین دیشبم کلیپ دیدم که چراخطرناکه دادن عسل تادوسالگی.بازیه عده میگن پاستوریزه شرکتی هامیشه بدیم یک سال به بعد.اما من دیگه برااحتیاط همونم نمیدم البته اوناکه جزآب وشکرچیزی نیست.دیگه میزارم دوسال به بعد.عسل طبیعی بدم انشالله.

بله مجازه من از پزشک پرسیدم گفت ۱ سال به بعد مجازه

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۲ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان بیمه امام رضا مامان بیمه امام رضا ۱ سالگی
مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی
مامان نی نی ناز♥️🫧 مامان نی نی ناز♥️🫧 ۱ سالگی