بچه ها عسل از کی مجازه؟؟؟

۵ پاسخ

من یک سالش شد یه کوچولو درحد اینکه نوک انگشت رو زدم به عسل دادم بهش تا دوروز دیگه بهش ندادم دیدم که مشکلی نداده الان دیگه بهش میدم
البته من عسل طبیعی کوهستان میدم بهش اونم هفته ایی دو تا سه بار در حد شاید یه قاشق چایی خوری بشه
بیشتر هم با سرشیر یا کره محلی میدم
از یه جای مطمئن میگیرم
کلا لبنیات رو محلی استفاده میکنم نه پاستوریزه...

دیروز رفتیم واکسن بزنیم کارشناس بهداشت گفت بعد از دوسالگی

من نزدیک ۱سالگیش دادم،

من ازیکسالگی دارم میدم

عسل فروشگاه عیب نداره اما عسل طبیعی از دوسالگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز♥️🫧 مامان نی نی ناز♥️🫧 ۱ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱ سالگی
مامان 🎀کنجد مامان 🎀کنجد ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان دِلنیا و دِلارا مامان دِلنیا و دِلارا ۲ سالگی
مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۲ سالگی