۳ پاسخ

من از روز اول داشتم . اولاا زود ب زود میگرفت درد پریود
اما الان ن هراز گاهی . وقتی سونو شدی جنین مشکلی نداشت همه چی خوب بود. پس جای نگرانی نیست . من خودم مشکلی ندارم . هر از گاهی میگیره .

سلام
منم هرازگاهی دارم
میگن بخاطر بزرگ شدن رحمه

من تجربه ای ندارم ولی فک نکنم طبیعی باشه بهتره به دکترت اطلاع بدی

سوال های مرتبط

مامان پناه ♥️ مامان پناه ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نگین🫀 مامان نگین🫀 هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی