سلام خانوما
زایمان طبیعی خوبه یا سزارین؟؟؟

۵ پاسخ

هرکدوم عوارض خودشو داره همونطور ک هرکدوم خوبی خودشونو دارن

هیچکدوم😂😂😂 بستگی داره به بدنت و انتخاب خودت
هر دو سخته

هر دو سخته یکی از یکی سخت تر 😵😵😵😖😖 تنها خوبی سزارین به طبیعی اینکه می تونی موقع درد شدید مسکن استفاده کنی ولی طبیعی باید دردشدید بگیری تازه بتونی زایمان کنی.

طبیعی خوبه سزارین هیچی نیست

از چه نظر، من انتخابم طبیعی بوده، سه تا بچم رو طبیعی آوردم

سوال های مرتبط

مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۶ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ماریا🩷😍 مامان ماریا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیهاد مامان نیهاد ۸ ماهگی