مامی ها زایمان طبیعی خوبه یا سزارین؟

۱۱ پاسخ

از نظر من سزارین

تجربه طبیعی دارم ...پیشنهاد نمیدم

من دوتا زایمان طبیعی داشتم راضیم دومی رو بخیه هم نخوردم دردش رو هم میشه تحمل کرد

منم طرفدار طبیعی بودم ولی پیشنهاد نمیدم…
خیلی سخت بود ولی از اینکه همون لحظه سرپا بودم دیگه کلا راضی بودم از این نظر…

من اصلا تصوری که از طبیعی داشتم نشد برای من خیلی بد بود
به عنوان کسی که درد جفتش و کشیدم سزارین شدم بنظرم سزارین خیلی بهتره

من طرفدار طبیعی بودم ولی دیگه نیستم

عزیزم بنظرم نظر خواهی از بقیه نمیتونه کمکت کنه تو تصمیم گیری
چون واقعا فقط به بدن خودت بستگی داره
من طبیعی بودم واقعا واقعا درد داشت سخت بود ولی چون آستانه تحملم بالا بود تونستم از پسش بر بیام
پس نظر من همچنان زایمان طبیعیه.
من روز زایمانم تو بخش زنان ک بودم سزارینی هارو میدیدم با خودم گفتم خوب شد ک سزارین نکردم.
باید از نزدیک ببینی هم طبیعی هارو هم سزارینی هارو
تجربه های زایمان رو بخون ولی از رو اونا تصمیم نگیر فقط به بدن و روحیه خودت نگاه کن ببین کدومش باهات سازگاره

من مخالف صددرصد سزارین بودم
خودم سزارین شدم
الان عاشقشم و به همه پیشنهاد میکنم

برای بدن خودتو بچه صد در صد طبیعی

بستگی ب بدنت داره و تشخیص دکترت
ادما متفاوتن

به نظرم توانایی بدنی خیلی موثره،من خودم سزارین شدم البته اورژانسی و هم دیدم اونایی که اذیت شدند توی طبیعی و هم اونایی که خیلی راضی بودند برای سزارین هم همینطور

سوال های مرتبط

مامان ماریا🩷😍 مامان ماریا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی