۴ پاسخ

بدن با بدن فرق داره
اما قطعا انتخاب دومین بار و همیشگیم طبیعیه اینقدر که راضی بودم
درد داشت اما فقط لحظه‌ زایمان

طبیعی بودم اگه کیسه آب پاره بشه خیلی زایمان راحته. با سرم فشار واقعا عذاب اوره

من زایمان اول هستم .خودم پرستارم هر دو زایمان رو دیدم .انتخابم طبیعی گلم

من طبیعی بودم و راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی