بدن با بدن فرق داره
اما قطعا انتخاب دومین بار و همیشگیم طبیعیه اینقدر که راضی بودم
درد داشت اما فقط لحظه زایمان
طبیعی بودم اگه کیسه آب پاره بشه خیلی زایمان راحته. با سرم فشار واقعا عذاب اوره
من زایمان اول هستم .خودم پرستارم هر دو زایمان رو دیدم .انتخابم طبیعی گلم
من طبیعی بودم و راضی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.