خانوما بنظرتون سزارین خوبه یا طبیعی ؟

۱۲ پاسخ

من درد طبیعی و کشیدم و در اخر سزارین اورژانسی شدم بنظرم سزارین خیلی بهتره
از اینکه طبیعی رو انتخاب کردم پشیمون نیستم چون همیشه طرفدار زایمان طبیعی بودم و استانه تحمل بالایی داشتم دوست داشتم که امتحانش کنم ببینم دردش چ مدلیه، حقیقتا با چیزی که فکز میکردم زمین تا اسمون فرق داشت برای من خیلی وحشتناک بود چون یهو دردام شروع شد با شدت زیاد
هر چی دوره دیده بودم تکنیک تنفسی و این جور چیزا هیچ کدوم رو دردام جواب نبودن

من سزارین واقعا راضی بودم

سزارین

سزارین

من سزارین بودم و راضی ام👌🏻

من باردار میشم موقع زایمان ب گوه خوردن میفتم 😐😐😐
میگم غلط کردم دیگ اخریش 😐
بعد دوباره خانوم باردار شده 😂😂😂😂😂😂😂

من با دکترم مشورت کردم گفت معلومه که صد درصد طبیعی بهتره زودتر سرپا میشی تو سزارین شکم و چند لایه میبرن بعدا امکان چسبندگی و عفونت و...

برو حضوری ببین و از شرایطش با خبر شو چون بستگی ب روحیه خودت و قدرت جسمیت داره ، من ادم قوی هستم ولی حتی با سزارین پنیک کردم ب حدی که دکتر بیهوشی بجا بی حسی منو بیهوش کرد

طبیعی

تا وقتی دکترم گفته بود طبیعی و خودم تصمیم به طبیعی داشتم همه تو گهواره از طبیعی بد میگفتم درحد مرگ حالا ک باز دکترمو عوض کردم راضیش کردم به سزارین باز همه اینجا از سزارین بد میگن😭😭😭😭😭

ب نظرم طبیعی

براساس تجربم ب نظرم طبیعی بهتره

سوال های مرتبط

مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان مامان هاکان👶❤ مامان مامان هاکان👶❤ ۳ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد ۸ ماهگی