۵ پاسخ

بنظر من سزارین

منی ک درد دوتاش کشیدم میگم سزارین

طبیعی

من سه تا بچه طبیعی اوردم

کسی عزیزم نمیتونه بگه کدوم خوبه مهم سیستم بدن خودته استانه درد خودت
یکی طبیعی زایمان میکنه عالی
یکی هم میبینی سزارین

سوال های مرتبط

مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان امیر رضا مامان مامان امیر رضا ۵ ماهگی