۱۹ پاسخ

قطعا سزارین

قطعا سزارین

طبیعی

طبیعی

سزارین عالیه فقط 4روز اول سخته

سزارین

من سز شدم امروز 6روزه هنوزم تو جامم ولی طبیعی می‌کنی همون ساعت بلند میشی

منی ک خیلی سختی کشیدم سر زایمانم بی شک باز طبیعی رو انتخاب میکنم 🫠

دقیقاً مثل من

فقط طبیعی...زایمان اولم طبیعی بود بااینکه سخت زایمان کردم ولی بازم طبیعی انتخابمه

طبیعیییییی

سزارین قطعا ،طبیعی مال زمانهای قدیم بود که هیچ امکاناتی نبود

من خودم وحشتناک از طبیعی می ترسیدم وقت سز هم داشتم ولی اتفاقی زایمان طبیعی برام پیش اومد اونقدر هم که تعریف می کردن وحشتناک نبود والان پشیمون نیستم اتفاقا خوشحال هستم بهت می گم ترست از طبیعی کم شه ولی باز هم به خودت بستگی داره

به عنوان کسی که دردطبیعی رو کشیدم و آخر سزارین شدم
میگم قطعااا سزارین

هرکسی بسته به شرایط و روحیه خودش باید انتخاب کنه بنظرم من هرچی تلاشم کردم روحیم آمادگی پیدا نکرد و سزارین کردم واقعا راضیم

و منی که سز شدم میگم طبیعی

من که انتخابم سزارین بود .واقعا از طبیعی وحشت داشتم

انقدر خبر بد راجب زایمان طبیعی شنیدم من انتخابم سزارین

اگه سزارین میخوای که باید تا الان کاراشو کرده باشی یکم دیر نیس واسه تصمیم گیری؟

سوال های مرتبط

مامان الین ❤️ مامان الین ❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری