۱۰ پاسخ

من صد بار برگردم به عقب بازم سزارین میکنم
شما هم طبق بدنت و تحملتو طرز فکرت انتخاب کن
تهش میدونی خودت برای بدنت تصمیم کرفتی

من هربار برگردم عقب باز سزارین رو انتخاب میکنم چون حین زایمان هیچ دردی نداشتم بعد زایمانمم روز اول ک پمپ درد داشتم هیچی حس نکردم روز بعدشم هیچ دردی نداشتم سه روز بعد سزارین هم کامل سرپا بودم کارای خودمو و بچه رو خودم میکردم

من سزارین شدم خیلی هم راضی بودم

سزارین چون الان زمان این نیس فک کنی کدوم رو زایمان کنی اگه طبیعی بخوای باید از قبل کلاس بری ورزش کنی و باامادگی بری طبیعی

سزارین عالیه

ببین بدن خودت چهجوری مثلا من خودم ادم اینکه بد سزارین بخیه هاش اذیتم کنه و خونریزی یکم زیاد باشه و چمدونم چیز سنگین بلن. نکنو مراقب باشی نیستم
حاضرم همون یه روز و درد بکشم ولی دیگه بعدش تموم بشه بره

من صد دفعه برگردم عقب فقَططططططططط سزارین چون من طاقت یه معاینه لگنی رو نداشتم چ برسه زایمان طبیعی

زایمان طبیعی بهترین گزینه‌ست
خونریزیت کمتره
بعد از زایمان بلافاصله بچه‌رو میدن بغلت
یه شب بیشتر بیمارستان نیستی
دردش همون لحظه‌ست
ارتباط عاطفیِ قوی بین مادرو نوزاد ایجاد میشه
یه سری هورمون‌ها هست به طور طبیعی ترشح میشن و اینا کارای سیستمی بدن مادرو انجام میدن ، شیر دهی ، احساسی ، انگیزه برای بارداری بعدی
فاصله بارداری‌هاتم میتونی خودت کم‌و زیاد کنی
شکمت بخیه نمیخوره
اندامت زودتر به حالت اول برمیگرده

من سزارین بودم اول رفتم برای طبیعی درد میکشیدم دهانه رحمم باز نمیشد باآمپول فشار چون خودم درد نداشتم آمپولو زدن درد ۸سانتو میکشیدم ولی کلا ۳ سانت باز بودم اونم بایه سرم که نمیدونم چی بود باز کردن خیلییییی وحشتناک بود برام از توان من خارج بود دردش خداروشکر بچه مدفوع کرده بود بردنم سزارین

صبح دوباره پیامتو بذار مامانا جواب بدن ماهم ببینیم . دق کردم بین انتخاب این دوتا راه🥲💔

سوال های مرتبط