من هربار هرکسی اینو میپرسه اینجا همین جواب رو میدم
سزارین و طبیعی تنها و تنها چیزیه که شما نمیتونی بر اساس تجربه بقیه پیش بری باید به روحیات خودت توجه کنی و البته بعد مالی
ببین اولا ک ی عده میگن طبیعی بیاریم که بعدش کار کنیم...من خودم میگم چه اصراریه ادم بعد زایمان کار کنه خب ...چرادیه روز استراحت نکنیم بعدش سزارین اصلا اینجوری نیس ک بعدش نتونی پاشی دوستا. اطرافیان من همه بعدش سزارین روزی ک مرخص شدن پاشدن دوش گرفتن تیپ زدن نشستن بچه شیر دادن
یکی میگه از پارگی سز میترسم
پارگی شکم بهتر از پارگی واژن تا مقعده ب نظر من
یکی میگه طبیعی ارزون تره، راست میگه منطقیه ...خلاصه همه چیز به روحیاتتت بستگی داره و شرایط خودت
یکی بهترین سز داره یکی بهترین طبیعی
گلم من تجربم و در مورد زایمان طبیعی گذاشتم دوست داشتی بخون
طبیعی قبلش درد زیاد داره ولی زود سرپا میشی سزارین قبلش درد نداری ولی بعدش یکم طول میکشه سرحال بشی
منننننن 😭
واقعا موندم چه غلطی میخوام بکنم😭
من🥲🥲
هرکی اینجاست دودل هست برای انتخاب زایمان ایکاش فقط یه راه وجود داشت🤦♀️😂
من انقدر از طبیعی میترسم حتی بهش فکر میکنمم حالم بد میشه قطعا میرم سزارین
سزارین خیلی راحته هیچ ترسی نداره درد بعدشم با شیاف و پمپ قابل کنترله البته بدن با بدن قرق داره
صدرصد سزارین من هیچ دردی نفهميدم
ببین اگه از طبیعی نمیترسی و آستانه تحمل دردت بالاست برو سراغش
اگه نه برو سزارین
ترسم بشدت از طبیعی زیاده که قطعا سزارین انتخابمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.