۱۱ پاسخ

من هربار هرکسی اینو میپرسه اینجا همین جواب رو میدم
سزارین و طبیعی تنها و تنها چیزیه که شما نمیتونی بر اساس تجربه بقیه پیش بری باید به روحیات خودت توجه کنی و البته بعد مالی
ببین اولا ک ی عده میگن طبیعی بیاریم که بعدش کار کنیم...من خودم میگم چه اصراریه ادم بعد زایمان کار کنه خب ...چرادیه روز استراحت نکنیم بعدش سزارین اصلا اینجوری نیس ک بعدش نتونی پاشی دوستا. اطرافیان من همه بعدش سزارین روزی ک مرخص شدن پاشدن دوش گرفتن تیپ زدن نشستن بچه شیر دادن
یکی میگه از پارگی سز میترسم
پارگی شکم بهتر از پارگی واژن تا مقعده ب نظر من
یکی میگه طبیعی ارزون تره، راست میگه منطقیه ...خلاصه همه چیز به روحیاتتت بستگی داره و شرایط خودت
یکی بهترین سز داره یکی بهترین طبیعی

گلم من تجربم و در مورد زایمان طبیعی گذاشتم دوست داشتی بخون

طبیعی قبلش درد زیاد داره ولی زود سرپا میشی سزارین قبلش درد نداری ولی بعدش یکم طول میکشه سرحال بشی

منننننن 😭
واقعا موندم چه غلطی میخوام بکنم😭

من🥲🥲

هرکی اینجاست دودل هست برای انتخاب زایمان ایکاش فقط یه راه وجود داشت🤦‍♀️😂

من انقدر از طبیعی میترسم حتی بهش فکر میکنمم حالم بد میشه قطعا میرم سزارین

سزارین خیلی راحته هیچ ترسی نداره درد بعدشم با شیاف و پمپ قابل کنترله البته بدن با بدن قرق داره

صدرصد سزارین من هیچ دردی نفهميدم

ببین اگه از طبیعی نمیترسی و آستانه تحمل دردت بالاست برو سراغش
اگه نه برو سزارین

ترسم بشدت از طبیعی زیاده که قطعا سزارین انتخابمه

سوال های مرتبط