انتخاب فقط طبیعی
همونا سرپا میشی و راحت بچتو خودت جمع میکنی با علاقه.
ولی سزارین یکی دو نفر تا ۱۰ روز باید زیر بغلتو بگیرن تا دستشویی هم ببرنت بچتو هم جمع کنن.
خودکفا باش
تازه شکمت هم زشت میشه چاک میخوره
هورمون هات هم کمتر ترشن میشه که باعث میشه سیر دیر بیاد از سینت.شکمت دیر جمع میشه و کوچیک میشه و اینکه پوستت دیر سفید میشه جاهای تیرش
دیرتر ورمهات میخوابه
طبیعی
من بارداری اولمه و طبیعی میخوام زایمان کنم
تا ابد سزارین
سزارین
سزارین فقط
سزارین من خودم طبیعی کردم با آمپول فشار مردم زنده شدم
قطعا سزارین
فقط طبیعی
ممکن تجربه دوتاش دارم میگم طبیعی
سزارین خیلی درد داره
طبیعی درد قبل میکشی تموم ولی الان بیست و پنج روز زایمان کردم هنوز درد دارم و زخمام خوب نشده از داخل
فقط سزارین
خاله من جراح زنانه میگه اصلا طبیعی بعدش کلی عوارض داره
سزارین درد داره ولی قابل تحمله و مسکن وشیاف میشه استفاده کرد
من طبیعی
وای چرا همه گفتن سزارین😅😂
دو بار سزارین شدم با اینکه هردو زایمانم خوب بود ولی برگردم عقب طبیعی انتخاب میکنم چون بدنم بشدت ضعیف شده و کم توان
سزاریننننن ودیگرهیچچچچچ
هر دوش یه جور مکافات داره 😐
سزاریننن درسته سخته ولی بهترازطبیعیه
بستگی داره بتونی درد طبیعی رو تحمل کنی یا نه، من چون میترسیدم از اون درد و فرآیند طبیعی سزارین کردم
سزارین
اصلااااااااا درد نداره
منکه سزارین بودم قطعا سزارین بازم انتخابمه
بستگی به بدن داره ،انتخابم سزارین
قطعا سزارین
شکم اولم هم سز اختیاری رفتم
سزارین
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.