بنظرتون سزارین بهتره یا طبیعی

۲۵ پاسخ

یعنی من بمیرم دیگ بچه نمخوام تو راخدا الکی نگین طبعی

من دردای زایمانیم همراه با انقباض شدن از اونجایی که بچه بریچه نامه سزارین دارم و دکتر داره به زور انقباضا و دردارو کنترل میکنه که تا آخر این هفته برسم
تجربه شخصیم از انقباضای زایمان اینه که خیلی دردناکن و به زور دارو قابل تحمل
تازه اینا دردای اصلی نیستن،انقبضای نزدیک به زایمانن
یکی بهم بگه میخواد طبیعی زایمان کنه میشینم گریه میکنم
دوتا از درداشو بکشی کلا نمیخوای بچه رو ببینی

سزارین

سز

من انتخابم سزارین

سزارین کردم و صدرصد سزارین

من سزارین بودم و خیلیییی راضیم

قطعا سزارین
مرخص شدی؟

صدرصد سزارین

تا ابد سزارین

من سزارین کردم
سه روز تو زایشگاه بستری بودم برا طبیعی ولی به دنیا نیومد مجبور شدن سزارین کردن
اونجا دیدم زنایی که دوسه ساعت درد کشیدن ولی همین که بچه به دنیا میومد میشستن رو تخت راحت بچه رو بغل میگرفتن کارهاشون انجام میدادن 🙁
خیلی راحت بودن
ولی من درسته سزارین که شدم حین عمل و بعدش دردی نداشتم
ولی نتونستم بچه ام راحت شیر بدم نتونستم وقتی به دنیا امد بغلش بگیرم
بلند شدن خیلی اذیت کننده بود برام ...
و الانم کمر درد دارم
خیلی اذیت کننده اس کمر دردش
بنظرم طبیعی بهتر
منو دختر برادرشوهرم بافاصله دوسه روز زایمان کردیم اون طبیعی من سزارین
من افسردگی بعد زایمان و سرماخوردگی دوسه روز بعد زایمان ...پیرم کردن
ولی اون طبیعی بود همون روز سر پا شد
کاش به عقب برگردم و بجای اینکه مدام بگم سزارین میگفتم طبیعی

بی برو برگرد سزارین انتخابمه

من طبیعی بودم واقعاا راضی اممم

یکیم سزارین شد عفونت کرددوباره بردنش اتاق عمل بازکردن بخیه هاش بعدازیک هفته دوباره بستن ینی فکرکن یه بچه اورد ولی سه بارعمل شد

یکی ازاشناهامیگفت من طبیعی زایمان کردم خیلیییی راحت بودم

قطعا هرچیزی روال عادی خودش بهتره
یعنی زایمان طبیعی با یه روال طبیعی پیش میره و بچه از بدن خارج میشه من نمی‌دونم چقد سختی داره ولی می‌دونم قطعا از سزارین بهتره هم برا بچه هم مادر

نظرا متفاوته
من سزارین

من سزارین اول خوشحال و خرم بودم همه چیم اوکی بود
ولی سزارین دوم هیچ وقت نمیخام یادی اوری بشه اضاف وزن داشتم ینی تا۱ماه نمیتونستم راه برم کم خونی گرفتم الان دوسال میگذره از سز دومم هنوز میترسم بچه میاد رو شکمم

هر دوتاش عوارض داره بستگی به خودت داره عزیزم

من‌خودم میخوام طبیعی برم
طایفه من همه طبیعی زایمان کردن و طایفه شوهرم همه سزارین و بنظرم طایفه من سالم تر هستن چون درد کمر ندارن
خیلیم شنیدم ک درد کمر در سزارین تا آخر عمر میمونه جایی ک آمپول میزنن
میگن در حالت طبیعی بدن پنج شیشه نوشابه خون داره و زمانی ک شخص زایمان طبیعی داره یک شیشه نوشابه از دست میده در سزارین دو شیشه نوشابه خون از دست میده
در طبیعی درد اصلیش برای همون لحظه هست و سزارین بعدش
طبیعی راحت تر میتونی کنار بیای ولی سزارین تا دو هفته اول صد در صد کمکی میخوای هیچکاری نمیتونی تنها انجام بدی
ولی بازم اول ببین نظر دکترت در این مورد چیه بعدش ببین بنظر خودت کدوم راحت تری
اگر یک موقع خواستی بری طبیعی حتمن کلاس های قبل زایمان رو برو داخل بیمارستان ها و بهداشت به صورت رایگان برگزار میشه ولی میگن خیلی کمک میکنه من یک جلسه رفتم توضیحات خیلی خوبی بهت میدن ک آشنا باشی با درد زایمانت و چیکار کنی ک زود زایمان کنی و ورزش میدن چه تو خونه چه کنار خودشون
بازم انشالله با تن سالم در زمانش بری و با نی نی کوچولوت بیای سر خونه زندگیت

بستگی ب بدنت داره و نظر دکترت
مثلا نظر دکتر من طبیعی بود ولی من انتخابم سزارین 😁

منم موندم کدومش بهتره برچه اساسی بایدپیش بری یکی میگه سزارین یکی میگه طبیعی

طبیعی ارزون وسالمتره، سزارین راحتتره
حالا ببین چی برات مهمه اگه لوسی برو سزارین اگه شجاعی برو طبیعی

قطعا طبیعی من دو هفته پیش سزارین شدم خیلی سخته مخصوصا تو این هوای گرم دردی ک داری یه طرف از اون ورهم باید مراقب بخیه هات باشی تا عرق نکنی روزی دوبار باید برم حموم بخیه هامو با شامپو بچه بشورم

جفتش سختی خودشو داره باید ببینی بدنت با کدوم اوکیه

سوال های مرتبط

مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری