بنظرتون زایمان طبیعی بهتره یا سزارین ؟؟

۱۶ پاسخ

منی که طبیعی زایمان کردم
به همه سزارین پیشنهاد میدم هرکی هرچی میخاد بگه فقططططط سزارین

سزااارین فقط

من هم تجربه سز رو دارم هم طبیعی سقط داشتم
اگر در طول بارداری ورزش کردی و آماده هستی ورزشای زایمان راحت انجام دادی خب طبیعی خوبه
من با اینکه سز بودم ولی ورزش کردم منتها چون دکترم ختم بارداری داد و منم هیچ درد زایمانی نداشتم نخواستم برم طبیعی چون باید با آمپول فشار زایمان میکردم.
اگر آماده نیستی برو سز
و اینم بگم که دردای قبل زایمان توی زایمان طبیعی نیاز به صبوری داره باید تحملت بالا باشه
ولی خب من سر سقطم دردای زیادی تحمل کردم ولی بعدش آسوده شدم اصلا بدنم گرم گرم شد بعد از سقطم پریودام برام دردناک نبودن خیلی راحت تر شدم
سزارین هم اونطور که بعضیا میگن سخته و ازش بد میگن نبوده واسه من
خیلی قابل تحمله درداش فقط روزای اول سخته که اونم من شیاف میذاشتم و اوکی میشدم و الانم حالم خوبه گاهی شکمم تیر می‌کشه ولی خب دردای قابل تحمله چیزی که من با زایمان طبیعی هم داشتم
تازه من سر سقطم که بخیه چیزی از پایین نخوردم چون بچه خیلی کوچیک بود بخاطر همین تجربه کاملی ندارم فقط دردای قبل زایمان رو میتونم راهنمایی کنم همین دیگه من زور زدن و اینجور چیزا نداشتم.
و در کل تا خودت تجربه نکنی نمیدونی بقیه چی میگن

من طبیعی زایمان کردم درسته خیلی درد کشیدم ولی روز بعد مثل یه آدم عادی شدم و کارامو کردم

صد دردصد سزارین

خلاصه ای از زایمان من

تصویر

سزارین

منم سزارین شدم با تمام دردایی که دارم بازم برگردم عقب سز میکنم.ولی به نظرم بدن با بدن فرق داره‌.یکی میگه فقط طبیعی یکی میگه سزارین.

منم سزارین بودم هردوتا بچهامو با اینک فاصله زایمان هام کم بود بازم انقدی ک میترسوندن منو میگفتن زایمان دومت اذیت میشی اونجوری نبود سختیش یه روزه

سزارین
خیلی خوب بود من وقتی شروع کردم ب راه رفتن راحت شدم از فرداش خودم کارامو کردم من شنیده بودم نمیشه حرکت کرد و کلی چرت پرت ولی خودم سز شدم اقلا این طور نبود 🙄
هم بی حسی ب هم زدن هم بی خوشم کردن وسط عمل چون بخاطر استرس نفسم میرفت ولی خوب خابیدما😂

بنظرم زایمان اول رو طبیعی کنید چون اگر دوتا بچه بخواید میگن سزارین دوم خییییلی درد داره

هر کی به نظر داره ولی به نظر من طبیعی بهتر سزارین همش باید یکی مراقبت باشه

من طبیعی بود از من میشنوی برو سزارین

من سزارین اختیاری بودم و خیلی راضیم خیلی خوبه فقط باید یک نفر تا ۲۰روز پیشت باشه مراقبت کنه ازت

سزارینی بودم و برام خیلی خوب بوددیگه چون درد طبیعی نکشیدم نمیتونم بگم خوبه یا بد ولی خدایی سزارین خوب بود

سزارین

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه🩷👶🏻🍼 مامان پناه🩷👶🏻🍼 ۹ ماهگی